Thursday, January 13, 2011

Fw: Fwd: senang dan ada hasil..sy dpt RM400 sehari



 
Satu Program PENDAPATAN UNIK Yang Sangat Menarik Dan Menakjubkan Hanya Dari Rumah Atau Dari Mana Saja Terdapat Akses Internet. Memperolehi RM 40.00 bagi setiap Respon yang diterima. Mudah Dilakukan.
 
Anda boleh mendapat wang sebanyak RM2,000-RM3, 000 sebulan, hanya secara separuh masa. Bayangkan jika anda berbuat demikian secara sepenuh masa. Anda boleh menarik nafas lega dengan berakhirnya permasalahan berat dalam kewangan anda.
Jika anda sedang tercari-cari peluang untuk menjana pendapatan sampingan dan sanggup menerima pendapatan RM9,000 sebulan tanpa meninggalkan kerjaya anda sekarang, maka di sinilah jawapannya. Kami berani berkata ramai telah menerima pendapatan RM400.00++ setiap hari selepas sebulan mendaftar menjadi ahli, menggunakan kaedah yang yang diajarkan.
 
Maklumat lanjut dan pendaftaran sila klik web di bawah :
 
http://earnmoneymalaysia.webs.com/
     
SELAMAT MAJU JAYA.....
SEMOGA ANDA SUKSES SELALU....


12 comments:

Anonymous said...

post ni nak galakkan org tertipu ker nak mengelak org tertipu???? macam affiliate blog sja, xpun blog iklaneka.... klu bunyi pun too god to be true, makna nyer da sah2 akan kene tipu.... sbb cara paling senang nak kaya atau dapat duit adalah dengan menipu..

mus said...

Saya pun sama pendapat dengan azlaniskandar

Nak bagi tau blog ini tipu ke atau nak promote blog ni

Tambah pening kepala saya orang ramai

hafizquran said...

salam

saya cadangkan di setiap post disertakan sekali dengan penjelasan atau peringatan , barulah tak nampak macam kita pula mempromosi atau mengelirukan pembaca..

mohon perhatian

LUFIAYS said...

BTUL2.. INI PROMOTE KE ATAU BAGI PERINGATAN?? BLOG NI PON TAU DARI KOSMO ONLINE.. MSUK PAPER LG XKAN MCM JE KOT.. IGT GEMPAK..

Mr Paktam said...

ibarat menangguk di air keruh ja pun,apadahal ni,aku takajuit gak baca tadi,mana yang tertipu,menipu,ditipu dan penipu pun tak tahu lah ye..keterangan pun blurr..
iPAD GANTI BUKU TEKS

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA said...

SALAM

Untuk makluman, berita-berita di blog ini adalah tentang segala penipuan semasa yang berlaku di kalangan masyarakat dan yang dilapor di PPIM.

PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA said...

TERIMA KASIH ATAS KOMEN MEMBINA ANDA.

Blogger Addict said...

Tahniah PPIM kerana penerbitan blog nie sebagai pengetahuan dan juga sumber untuk org ramai tidak mudah lg tertipu diatas kelemahan org lain...

Nasir Zaki said...

Thanx PPIM, sekurang-kurangnya pd tajuknye PENIPUAN 1:..........
dan harap dapat edit semua posting sebelum ini dengan tambahan di atas..TQ..

ZulBM said...

Mohon pihak PPIM edit posting ini dgn memberitahu bahawa ini adalah salah satu skim menipu.... walaupn sebelum ini telah di komen tapi tiada tindakan...ingat nak sebarkan tp kena tangguh dulu takut org lain bila mula buka web ini terpengaruh dgn posting2 ala promosi oleh PPIM....just my 2 cents

hijau said...
This comment has been removed by the author.
staff said...

Terima kasih di atas cadangan dan keprihatinan yang telah diberikan oleh saudara semua. Pihak kami akan mempertimbangkan cadangan tersebut.